Одне з питань, яке цікавить більшість користувачів — затримки виплат. Застрахуватися від таких ситуацій неможливо, оскільки частою причиною є довга обробка транзакцій зі сторони банків. На прикладі казино з рейтингу Reviewer детально розглянемо, чому платформи не виплачують отримані виграші й що робити в таких випадках. А всі бажаючі можуть відвідати спеціальний розділ https://reviewer.in.ua/reytynh-kazyno-z-zhyvymy-dyleramy/ цього інформаційного сайту з метою отримання повної інформації про “живі” ігри онлайн казино.
Порядок дій при затримці виплат в казино
Якщо з моменту надсилання заявки на виплату пройшло 3+ робочі дні, варто починати діяти. Такий термін однозначно перевищує встановлені часові рамки на виведення коштів. Ось 2 дії, які потрібно виконати першочергово:
- Звернутися до служби підтримки. В ідеалі, це потрібно зробити в письмовій формі з проханням аргументувати причину затримки або відмову в виплаті. Лист краще відправляти на email, вказаний в офіційних контактах казино.
- Зафіксувати затримки в виплатах. З цією метою краще зробити копію надісланого листа, знімки з особистого кабінету та скріни повідомлень, надісланих до служби підтримки. Якщо казино поводить себе неправомірно, цьому будуть відповідно докази.
З планом дій розібрались. Тепер розглянемо, з якої причини можуть виникати затримки при виведенні виграшів з рахунку.
Головні причини відмови в виплатах в казино
Ігровий клуб, навіть ліцензійний та перевірений, може затримувати виплати коштів на певний термін. Відбувається це з таких причин:
- Є не відіграні бонуси. В цьому випадку виплати автоматично блокуються адміністрацією казино через порушення правил.
- Використано неправильний платіжний метод. На багатьох платформах вивести кошти можна лише тим способом, який раніше використовувався для поповнення рахунку.
- Не верифіковано акаунт. Якщо ця процедура не пройдена, функція виплати автоматично блокується й скористатися нею стає неможливо.
Якщо розглядати терміни виведення коштів з рахунку, вони варіативні. В середньому, на обробку транзакцій відводиться до 1-3 робочих днів. Терміни можуть бути подовжені, якщо виводиться велика сума — від 100 тисяч грн за один платіж.
Коли звернення до служби підтримки не допомогло й казино все одно не виплачує виграші або навіть ігнорує, є альтернативний спосіб розв’язання проблем. Необхідно зафіксувати усі докази затримки та надіслати скаргу в КРАІЛ. Як тільки вона буде розглянута належним чином, кошти зарахуються на баланс.